9 اردیبهشت 1403

قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

قرارگاه امنیتی و سایبری جنبش انقلابیون جمهوری اسلامی ایران

3 ابزار برتر امنیت سایبری برای محافظت از داده‌های کسب‌ و کار

3 ابزار برتر امنیت سایبری را که برای محافظت از داده‌های کسب‌وکارتان در برابر تهدیدات و نقض‌های آنلاین طراحی شده‌اند، کشف کنید و از انتقال امن داده‌ها اطمینان حاصل کنید.
 

تهدیدات امنیت سایبری در طول سال‌ها افزایش یافته است. تحقیقات نشان می‌دهد که به طور متوسط روزانه 2200 حمله سایبری اتفاق می‌افتد و یک نقض داده می‌تواند به طور متوسط حدود 9.44 میلیون دلار برای کسب و کار شما هزینه داشته باشد.

این آمار اهمیت امنیت اطلاعات کسب و کار شما را برجسته می‌کند. اگر کسب‌و کار شما اغلب با انتقال داده‌ها یا تبادل فایل مواجه می‌شود، سرمایه‌گذاری در ابزارهای امنیت سایبری قابل اعتماد ضروری است.

اما با وجود گزینه‌های زیادی که در دسترس است‌، می‌توان تعیین کرد که کدام یک برای نیازهای سازمان شما مناسب‌تر است. به همین دلیل ما اینجا هستیم تا کمک کنیم. در این مقاله، ما در مورد سه نرم افزار برتر امنیت سایبری برای کمک به محافظت از داده‌های کسب‌و کار شما به طور موثر بحث خواهیم کرد.

چرا باید از ابزارهای امنیت سایبری یا پلتفرم استفاده کنید؟

ابزارهای امنیت سایبری راه حل‌های نرم افزاری هستند که برای محافظت در برابر تهدیدهای آنلاین مانند ویروس‌ها، بدافزارها و تلاش‌های هک طراحی شده‌اند. این ابزارها به شما کمک می‌کنند.

  • داده‌های مهم را در برابر هکرها و تهدیدات سایبری ایمن نگه دارید.
  • از ورود کاربران غیرمجاز به شبکه‌ها و سیستم‌های خود جلوگیری کنید.
  • به طور مداوم مراقب اقدامات غیرعادی باشید و به شما در مورد نقض احتمالی هشدار دهید.
  • از نقض اطلاعات پرهزینه که می‌تواند به امور مالی شما اسیب برساند جلوگیری کنید.
  • قوانین و استانداردهای صنعت خود را رعایت کنید.
  • محرمانه بودن اطلاعات شخصی مشتریان خود را حفظ کنید.
  • از ایجاد وقفه در عملیات تجاری خود جلوگیری کنید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.
  • استفاده منظم از ابزارهای امنیت سایبری امنیت کلی شما را بهبود می‌بخشد و موفقیت مهاجمان را سخت‌تر می‌کند.

3 ابزار برتر امنیت سایبری

در میان انواع ابزارهای امنیت سایبری موجود، این سه به طور خاص برای کسب و کارهایی که حجم قابل توجهی از انتقال فایل های حساس را مدیریت می‌کنند، طراحی شده است.

IBM Aspera

آی بی ام آسپرا  یک راه حل انتقال داده با سرعت بالا است که توسط IBM توسعه یافته است. این به سازمان‌ در سطح جهانی، از جمله سازمان‌هایی که در صنایع تولید، مراقبت‌های بهداشتی و رسانه هستند، خدمات می‌دهد. با استفاده از این ابزار می‌توانید از انتقال فایل تا 100 برابر سریع‌تر لذت ببرید و روزانه تا 100 ترابایت داده را مدیریت کنید.

آسپرا انتقال داده‌های امن‌، تسهیل انتقال داده‌های بزرگ، ارسال فایل‌های بزرگ و پخش جریانی با تاخیر کم را تضمین می‌کند. این پشتیبانی از اتوماسیون و مدیریت فرآیندهای انتقال فایل، از جمله گردش کار ابری ترکیبی است. علاوه بر این، از فناوری بلاک چین برای افزایش امنیت در محیط‌های چند ابری استفاده می‌کند.

ویژگی‌ها

  • انتقال امن داده‌ها: با اقدامات امنیتی قوی به صورت ایمن در سطح جهانی منتقل می‌شود.
  • انتقال و همگام سازی کلان داده: انتقال، توزیع و همگام سازی فایل‌های بزرگ و مجموعه داده‌ها در سراسر جهان.
  • اشتراک گذاری فایل‌های بزرگ: با به اشتراک گذاری کلان داده‌ها و فایل‌های بزرگ با تیم‌ها در سطح جهانی، همکاری را تسریع کنید.
  • مدیریت انتقال: انتقال فایل‌ها و گردش کار را به صورت خودکار، نظارت و کنترل کنید.
  • هر جریانی با نرخ بیت: داده‌ها را با هر اندازه و ویدیویی با نرخ بیت بالا با تاخیر بسیار کمی ارسال کنید.
  • گردش‌های کاری ابری ترکیبی: گردش‌های کاری مقیاس‌پذیر ایجاد کنید که در محل، در فضای ابری یا هر دو کار می‌کنند.
  • تبادل امن دارایی: افزایش امنیت در جابجایی دارایی‌های دیجیتال با استفاده از فناوری بلاک چین.

Trend Micro Cloud One

Trend Micro Cloud One File Storage Security راه‌حل‌های امنیتی قوی برای خدمات ذخیره سازی ابر ارائه می‌دهد. با افزایش استفاده از برنامه‌های کاربردی مبتنی بر ابر، محفاظت از فرآیندهای آپلود و انتقال فایل حیاتی است. 

ترند میکرو ابر وان محافظت درجه یک را با تحقیقات گسترده تهدیدات پشتیبانی می‌کند. این شامل اسکن خودکار بدافزار و فناوری‌های اعتبار فایل برای اطمینان از ایمنی است. این راه حل از فایل‌های مختلف در تمام اندازه‌ها در فرایندهای مختلف کسب و کار و برنامه‌های کاربردی محافظت می‌کند و محیط ذخیره سازی ابر را امن می‌کند.

ویژگی‌ها

  • شهرت فایل: فایل‌های مخرب شناخته شده را با استفاده از امضاهای ضد بدافزار مسدود می‌کند.
  • حفاظت متغیر: انواع بدافزارهای مبهم یا چند شکلی را شناسایی می‌کند.
  • انعطاف پذیری گسترده: از اسکن انواع فایل‌ها، از جمله BIN.، EXE.، JPEG، MP4.، PDF.، TXT، .ZIP، و غیره پشتیبانی می‌کند.

Irdeto

ایردتو یک راه حل امنیت سایبری قابل اعتماد با بیش از 50 سال تجربه است. این راه حل های کسب و کار شما را در برابر دزدی دریایی و مجرمان سایبری محافظت می‌کند.

Irdeto از بیش از 5 میلیارد پلتفرم و برنامه‌ها محافظت می‌کند و اقدامات امنیتی قوی را تضمین می‌کند. این امر به افزایش تهدیدات در سرگرمی‌های ویدیویی، بازی، حمل و نقل متصل، سلامت و صنایع اینترنت اشیا می‌پردازد.

تخصص آن در ارائه حفاظت از امنیت محتوای مدرن، از جمله تکنولوژی DRM برای رمزگذاری و انتقال کلید‌های رمزگذاری است. با مدیریت موثر کلیدهای رمزگذاری، Irdeto خطر حملات سایبری را کاهش می‌دهد و از مالکیت معنوی سازمان شما محافظت می‌کند.

ویژگی‌ها

  • امنیت DRM: از محتوای با ارزش از طریق مدیریت حقوق دیجیتال محافظت می‌کند.
  • حفاظت پیشرفته HLS: از تحویل محتوا با روش‌های رمزگذاری پیشرفته محافظت کنید.
  • علامت گذاری قانونی: اطلاعات پنهان را برای شکل دادن به اهداف استراتژیک و اصلاح تاکتیک‌های عملیاتی برای صاحبان محتوا فراهم می‌کند.

نتیجه

مهم است که اگر نمی‌خواهید قربانی حملات سایبری شوید، از داده‌های کسب و کار خود محافظت کنید. با سرمایه گذاری بر روی 3 نرم افزار برتر امنیت سایبری که در این وبلاگ مورد بحث قرار گرفته‌ایم، می‌توانید به راحتی اطلاعات خود را از تهدیدات سایبری در امان نگه دارید. این ابزارها ویژگی‌های پیشرفته‌ای را برای مدیریت ایمن انتقال داده‌ها، جلوگیری از نقض و مطابقت با استانداردهای صنعت ارائه می‌دهند.


.
▫️قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)▫️
.
https://313-313.ir