11 اردیبهشت 1403

قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

قرارگاه امنیتی و سایبری جنبش انقلابیون جمهوری اسلامی ایران

ارتباط دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی با فرد هتاک به قرآن

ارتباط دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی با فرد هتاک به قرآن

اطلاعیه وزارت اطلاعات:

طبق مستندات موجود، «سلوان مومیکا» عنصر هتاک به قرآن مجید در سوئد در سال ۲۰۱۴ اقدام به تأسیس حزبی با عنوان «اتحادیه‌ دمکراتیک سریانی» در عراق نموده و ادعا می‌کند که او نماینده‌ اصلی و صدای مسیحیان شمال غرب عراق است! لکن اهداف ضدملّی و تحرکات مشکوک وی، روز بروز استمرار فعالیتهای حزبش را با سئوالات بیشتری مواجه کرده، باعث افزایش حساسیت و مظنونیت در جامعه‌ عراق به وی می‌گردد. تا آنجا که عرصه را برای ادامه‌ فعالیت خود در آن کشور تنگ می‌بیند.

«سلوان مومیکا» از چند کشور اروپایی درخواست اقامت می‌کند که پاسخی دریافت نمی‌نماید. لذا تلاش گسترده‌ای برای تماس با رژیم اشغالگر قدس را آغاز می‌کند. وی برای اثبات وفاداری و کارآیی خود برای دستگاه جاسوسی صهیونیزم، کارنامه‌ای از خویش ارائه می‌کند. در این کارنامه، خود را از مهمترین معارضین دولت عراق معرفی می‌نماید. همچنین ادعا می‌کند توسط جریان مقاومت اسلامی عراق به اتهام همکاری با رژیم اشغالگر قدس و تلاش برای تشکیل حکومت مستقل مسیحیان آرامی در استان نینوا، مدتی در بازداشت بوده است.

مومیکا برای اثبات ارادتش به رژیم اشغالگر قدس، تصاویری از خود با کلاه کیپا (کلاه کوچکی که یهودیان بر سر می‌گذارند) و نیز تصویری از پرچم رژیم صهیونیستی که در یکی از کلیساهای عراق و کنار پرچم «اتحادیه دمکراتیک سریانی» نصب کرده بود برای صهیونیستها ارسال می‌کند.

دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۹ او را رسماً به خدمت می‌گیرد و رابطی اطلاعاتی برایش تعیین می‌کند. مأموریت جاسوسی از مقرها و رهبران گروه‌های مقاومت عراق به‌ ویژه در استان نینوا از جمله مأموریت‌های محوله به وی بوده است.

مومیکا، درخواست انتقال به یک کشور اروپایی را ارائه می‌دهد. عوامل رژیم اشغالگر نیز با این ارزیابی که «مومیکا در قبال امکان اقامت در اروپا، به هر مأموریتی تن می‌دهد»، اقامت و سپس تابعیت پادشاهی سوئد، یعنی حیاط خلوت سرویس جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی را به این عنصر پلید خیانت‌پیشه اعطاء می‌کنند.

https://313-313.ir/