31 فروردین 1403

قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

قرارگاه امنیتی و سایبری جنبش انقلابیون جمهوری اسلامی ایران

هلاکت یکی از سرکردگان گروهک جیش الظلم در بمپور

🚨هلاکت یکی از سرکردگان گروهک جیش الظلم در بمپور

اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای جرئیات این عملیات را تشریح کرد: یکی از اشرار مسلح و از عوامل اصلی پشتیبانی از گروهک های تروریستی جنوب شرق کشور به نام «اکرم ناروئی» در درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در منطقه ی بمپور استان سیستان و بلوچستان به هلاکت رسید.

این شرور مسلح که سوابق متعدد شرارت مسلحانه و نقش بسزائی در تامین تسلیحات و پشتیبانی از تیمهای عملیاتی و نقل و انتقال تروریستهای تکفیری منطقه را دارا بود، در حمله اخیر به مقر فرماندهی انتظامی شهر راسک و نیز در ترور ۲ نفر از پرسنل فراجا در بهمن ماه سال گذشته، نقش های خائنانه ای علیه امنیت و حافظان امنیت کشور ایفا نموده بود.

نامبرده علیرغم تغییر مکرر محل اختفای خود و رعایت شدید ملاحظات حفاظتی، با سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان شناسایی و آخرین محل اختفای او با همکاری قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی فراجای استان به محاصره در آمد.

پس از اقدام برای دستگیری این تروریست باسابقه، وی با مقاومت مسلحانه و تیراندازی به سوی ماموران، قصد گریز از محاصره را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع نیروهای حافظ امنیت کشور ، این شرور مسلح به هلاکت رسید و دیگر تروریست همراه وی بازداشت شد.

به گزارش فارس اکرم ناروئی از عناصر اصلی تأمین کننده تجهیزات و پشتیبانی تیم تروریستی حادثه مقر فرماندهی انتظامی شهر راسک بود که در آن حادثه ۱۱ نفر شهید و ۸ نفر مجروح شدند.

💢 قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)
.
https://313-313.ir