9 فروردین 1403

قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

قرارگاه امنیتی و سایبری جنبش انقلابیون جمهوری اسلامی ایران

کدام زن؟ کدام زندگی؟ کدام آزادی؟

🔻 کدام زن؟ کدام زندگی؟ کدام آزادی؟

‼️ در فلان کشور غربی مجوز اجتماع به جماعتی را می دهند، تا برای زنِ ایرانی شعار زندگی و آزادی بدهند؛ اما چند خیابان آن طرف تر در ویترین مغازها زنان همانند مجسمه، عریان می ایستند تا کسی از راه برسد و شرفشان را به تاراج برَد!

‼️ در آن دیگر کشور، زنی را برهنه کرده اند تا شاکی شود که چرا در ایران اسلامی به او اجازه نمی دهند، لُخت در خیابان راه رود، اما چند خیابان آن طرف تر قلاده به گردن زنی انداخته اند و او را در خیابان ها می گردانند تا پُزِ آزادی شان را بدهند!

‼️ جهان غرب که فکر و شخصیت زن را در جوامعش به بردگی گرفته و دغدغۀ ذهنی آنان را در کم و زیاد کردن وزن و اندامشان خلاصه کرده و آنان را مظهر هیجانات جنسی قرار داده، اینک نگران آزادی زن مسلمان و عفیف ایرانی شده است!

♨️ اما زن عفیفِ ایرانی در این سال ها در عرصه های علم و هنر و تصدی کرسی های علم و اندیشه، کسب مقام های ورزشی، فعالیت های گستردۀ اجتماعی و… چنان درخشیده که حتی دشمنان و بدخواهان را متحیّر کرده است!

‼️ هر چند شعار زن، زندگی، آزادی دسیسۀ تجزیه طلب های ایران اسلامی بود و خداوند رسوایشان کرد اما؛ لازم است هوچی گران و جماعت باری به هر جهت، صریح بگویند که منظورشان از این شعار کدام زن؟ کدام زندگی؟ و کدام آزادی است؟

زن عفت افتخار

حجاب

جهاد_تبیین

✍️…

“”قرارگاه جنبش انقلابیون(قجا)””

https://313-313.ir/