31 فروردین 1403

قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

قرارگاه امنیتی و سایبری جنبش انقلابیون جمهوری اسلامی ایران

دستگیری سومین متهم پرونده درگیری خونین سعادت آباد

دستگیری سومین متهم پرونده درگیری خونین سعادت آباد

🔹سرهنگ راستی اظهار داشت: در اواسط ماه جاری و در پی دریافت پرونده ای با موضوع ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد توسط تعدادی از اراذل و اوباش غرب تهران در محله سعادت آباد و شکایت شاکیان این پرونده، بلافاصله پلیس با جدیت تمام بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

🔹وی افزود: از همان ساعات اولیه درگیری، تحقیقات پلیسی انجام داده و ۲تن از عاملان درگیری در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس شناسایی و بازداشت شده بودند.

🔹این مقام انتظامی ادامه داد: در طول چند روز گذشته مأموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران موفق به شناسایی مخفیگاه یکی دیگر از عاملان و مرتبطان با این پرونده در محله طرشت شدند.

🔹سرهنگ راستی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی شب گذشته در یک عملیات غافلگیرانه مأموران پلیس موفق شدند این فرد شرور را در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر پلیس انتقال دهند.

🔹رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس با اشاره به اینکه متهمان در اظهارات اولیه هدفشان را از این اقدام شرورانه قدرت نمایی و جلب توجه عنوان داشتند، تصریح کرد: افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه، درگیری مسلحانه، حمل سلاح و مهمات غیر مجاز نزاع و شرارت دسته جمعی و… هستند.

🔹سرهنگ راستی در پایان با اشاره به اینکه از مخفیگاه این متهمان مقادیری سلاح سرد غیرمجاز کشف شد، خاطر نشان کرد: شناسایی سایر متهمان احتمالی پرونده در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار دارد.



“”قرارگاه جنبش انقلابیون(قجا)””

https://313-313.ir/