18 شهریور 1403

قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

قرارگاه امنیتی و سایبری جنبش انقلابیون جمهوری اسلامی ایران

بگذارید پزشکیان حرف بزند!

🔴بگذارید پزشکیان حرف بزند!

🔻ارتباط افکار عمومی با آقای پزشکیان، بلافاصله پس از انتخابات، از سوی برخی مشاوران مانند ظریف و آذری جهرمی و ربیعی و صالحی امیری قطع شده است.

🔹تنها تصاویری که منتشر می شود، خرید او همراه خانواده، شرکت در هیئت های مختلف مذهبی و برخی دیدار های اشخاص و مقامات برای تبریک گفتن است.

🔻اگر قبل از انتخابات می شد که امثال ظریف و آذری جهرمی و عبده تبریزی و محمد فاضلی، جای نامزد انتخابات حرف بزنند، منطقی و محترمانه نیست که همان ها، تصویر آقای پزشکیان را با کادر کاملا بسته و محدود بگیرند و صدایش را هم کلا قطع بکنند و صدای خود را جای صدای او بگذارند!

🔹این مدل محدود سازی و سانسور، شائبه های جدی پدید می آورد؛ این که برخی مشاوران و اطرافیان، در جایگاه بالاتری ایستاده اند (خود را بالاتر می بینند) و ضمنا نگرانند حرف زدن آقای پزشکیان، حاشیه ساز شود. و یا این که ترجیح می دهند خودشان جای فرد منتخب حرف بزنند و تعیین تکلیف کنند!

🔻پشت پرده این رفتار، هر چه که هست -هراس و نگرانی یا تکبر برخی مشاوران متنفذ- توهین به کسی است که حالا رئیس جمهور محسوب می شود. آقای پزشکیان، بازیگر خارجی نیست که بخواهند به جای او، دوبله و صداگذاری بکنند.

.
✍️…
.
▫️قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)▫️
.
🌐 https://313-313.ir

▪️سروش +
.
📡 https://splus.ir/Ghja_ir
.
▪️ایتا
.
📡 https://eitaa.com/Ghja_ir