21 اردیبهشت 1403

قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

قرارگاه امنیتی و سایبری جنبش انقلابیون جمهوری اسلامی ایران

گنج پنهان

«گنج پنهان»!

رسانه منحط تجارت فردا در متنی طنز با انتشار عکس مسئولین اقتصادی دولت روحانی و شاگردان لیبرال غربزده آنان که طی تمام سال‌های پس از انقلاب در مسئولیت‌های مهم اقتصادی کشور حاضر بودند نوشته است چرا دانش این «گنج پنهان» نادیده گرفته می‌شود!!

البته که همین الان هم چندصد نفر از هفکران آنان در همین دولت هم صاحب پست و منصب هستند و بارها نیز در جلسات مشترک حاضر شدند و هم میلیاردها تومان پروژه تحقیقاتی در دست این جریان است.

این پروپاگاندای بانیان وضع موجود به جای پاسخگویی، امری شکست‌خورده است و این افراد باید ‏به خاطر نزدیک به یک دهه تلخ کردن کام مردم و ایجاد مانع در فرایند رشد و پیشرفت کشور پاسخگو باشند.

از فاجعه عباس آخوندی در نساختن مسکن تا گره زدن تمام اقتصاد ایران به برجام و حوادث آبان۹۸ و کاهش شدید ارزش پول ملی کشور و صدها ضعف و شکاف جدی که برآمده از دانش ناقص، وارداتی و ناکارآمد این جریان شناسنامه دار لیبرال کشور است که باید برای آن مورد محاکمه قرار گیرند تا این گنج پنهان مصیبت‌های اقتصادی کشور، اکتشاف شود.

امروز دیگر همه مردم با بحران نیلی و بچه‌های شیکاگو و جریانات منحط رسانه‌ای ذیل دنیای اقتصاد آشنا هستند و دیگر فریب افکار لیبرالیستی و جوسازی رسانه‌ای آنان را نمیخورند.

.
✍️…
.
▫️قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)▫️
.
🌐 https://313-313.ir

▪️سروش +
.
📡 https://splus.ir/Ghja_ir
.
▪️ایتا
.
📡 https://eitaa.com/Ghja_ir