13 اردیبهشت 1403

قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

قرارگاه امنیتی و سایبری جنبش انقلابیون جمهوری اسلامی ایران

سرگذشت تلخ اعضای خاندان پهلوی، بسیار عبرت‌آموز است

سرگذشت تلخ اعضای خاندان پهلوی، بسیار عبرت‌آموز است:

۱. رضاخان، به دست اربابان انگلیسی‌اش به وسیله کشتی باری به جزیره سن‌موریس تبعید شد و در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی مُرد. جسد وی پس از سه سال، به ایران آورده شد، سپس مجددا به مصر منتقل گردید.

۲. تاج الملوک، همسر اول رضاخان، به دلیل امتناع رضاپهلوی از نگهداری او، در سرای بی‌خانمان‌های نیویورک جان‌باخت و به دست مأموران شهرداری در قبرستان مخصوص ولگردها و بی‌‌خانمان‌های نیویورک، دفن شد.

۳. ملکه توران، همسر دیگر رضاقلدر و مادر غلامرضا پهلوی نیز در خانه سالمندان در حاشیه پاریس فوت کرد و همان جا دفن شد.

۴. علیرضا پهلوی شبیه ترین فرد به رضاخان، در زمانی که شایعه ولیعهدی او بر سر زبان‌ها افتاد، در ۶ آبان ۱۳۳۳ در یک سانحه هوایی کشته شد که در افواه عمومی، برادرش محمدرضا، قاتل او شناخته می‌شد.

۵. شمس پهلوی خواهر بزرگ محمدرضا نیز در کالیفرنیا از دنیا رفت و طبق آیین مسیحیت تدفین ودر گورستانی ناشناخته مدفون شد!

۶. اشرف پهلوی ، خواهر دوقلوی محمدرضا، پرحاشیه‌ترین و یکی از فاسدترین اعضای خانواده پهلوی بود. وی پس ابتلا به آلزایمر طولانی، مُرد و در گورستان موناکو دفن شد.

۷. شهریار شفیق فرزند اشرف، قاچاقچی عتیقه‌جات و مواد مخدر، در پاریس با اصابت گلوله ناشناس کشته شد.

۸. آزاده دختر اشرف که با صور اسرافیل در شبکه‌های سلطنت‌طلب همکاری می‌کرد، در پی اختلافات شدید با آنها، به طرز مشکوکی جان داد و در کالیفرنیا مدفون شد.

۹. محمدرضا پهلوی پس از ۳۷ سال پاسبانی از منافع غرب، در میان هیچ‌یک از این کشورهای غربی پذیرفته نشد و رسما «دربه در» گردید. او که تا مغز استخوان غرق در فساد جنسی بود، در اثر مصرف افراطی داروهای تقویت جنسی، جان باخت و توسط انور سادات، دیکتاتور مصر، در قاهره دفن گردید.

📌 محمدرضا پنج فرزند داشت: شهناز، فرحناز، لیلا، رضا و علیرضا

۱۰. لیلا پهلوی در ۳۱سالگی با خوردن انبوهی داروهای خواب‌آور، خودکشی کرد.

۱۱. علیرضا پهلوى ، فرزند دیگر محمدرضا هم با شلیک گلوله در دهانش خودکشی کرد؛ که طبق شایعاتی پیرامون ارتباط با دوست دخترش، رضاپهلوی متهم به برادرکشی است.

۱۲. غلامرضا پهلوی ، خسیس ترین عضو خانواده پهلوی، در پاریس براثرمصرف زیاد مواد مخدر، جان داد.

۱۳. فاطمه پهلوی فرزند دهم رضاخان نیز با ابتلا به یک بیماری صعب‌العلاج، در سال ۱۳۶۶ در لندن دفن شد.

۱۴. محمودرضا پهلوى ، یکی از شاخص‌ترین‌ها در فساد اقتصادی، براثرمصرف بیش از حد مواد مخدر، جان داد و مخفیانه در یکی از گورستان‌های نیویورک دفن شد.

✔️بجز حمیدرضا پهلوى ، هیچیک از خاندان پهلوی در خاک ایران دفن نشدند. حمیدرضا دو فرزند داشت:

۱۵. نازك پهلوى ، فرزند حمیدرضا نیز که بازیگر فیلم‌های پورن شده بود، در ۲۹سالگی در پاریس با حواشی بسیار شرم‌آور جان‌باخت.

۱۶. بهزاد پهلوى فرزند دیگر حمیدرضا هم به دلیل اعتیاد شدید به کوکائین در اسپانیا جان داد.

🔺خیانت‌های بی‌نظیر پهلوی‌ها به تاریخ و مردم و سرزمین ایران به حدی نفرت‌انگیز بوده که خودشان نیز از دفن شدن در خاک ایران، هراسناک یا بی‌زار بودند.

❗️در عین حال ثروت هنگفتی که از ملت ایران سرقت کردند، موجب ازدیاد فساد اخلاقی‌شان شد که از عوامل اصلی خودکشی‌های مکرر افراد این خاندان بوده است.

.
✍️…
.
▫️قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)▫️
.
https://313-313.ir
.
🔻 کانال رسمی 🔻
.
https://splus.ir/Ghja_313