16 اردیبهشت 1403

قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

قرارگاه امنیتی و سایبری جنبش انقلابیون جمهوری اسلامی ایران

وقتی کمر اقتصاد شکست

وقتی کمر اقتصاد شکست

یکی از مظلومیت‌های نظام در فتنه۸۸ اتهام تقلب و دستکاری در نتایج انتخابات بود.

اما رویداد مهمی که نه در فضای ملتهب آن دوران به آن توجه شد و نه بعدها، این بود که وزارت کشور در اقدامی بی‌سابقه فقط چند روز بعد از انتخابات۸۸،«ریز نتایج تمام صندوقها»را در دسترس عمومی قرار داد.

یعنی همه افراد، خصوصا چند صدهزار نفری که پای صندوق ها و در شمارش آرا حضور داشتند و از جمله نمایندگان کاندیداها، از پایتخت تا کوچکترین روستا می توانستند نتایج اعلامی را با آمار خودشان چک کنند و جالب اینکه اختلافی گزارش نشد.

این در حالی بود که به جز نمایندگان کروبی و رضایی، میرحسین موسوی بیشترین نماینده را در صندوق ها داشت.

اما جریان فتنه بدون هیچ سندی و فقط با گستاخی و نانجیبی ضربه‌ای به ملت زدند که هر چند با لطف خدا، رهبری الهی و حماسه #نهم_دی کشور در پرتگاه نیفتاد ولی عملا کمر اقتصاد روبه بهبود شکست؛ جراحت سنگینی که عفونت آن بستر شکل گیری قارچ #برجام را پدید آورد و دهه نود را #دهه_خسران نمود.

پ.ن:البته محسن رضایی آن روزها می توانست نقش تاریخی خود را در دفاع از حقیقت ایفا کند و به عنوان ذینفع انتخاباتی، از نظام دربرابر تهمت تقلب صراحتا دفاع کند که با تاخیر و ناکافی وارد میدان شد. وظیفه‌ای که هنوز بر دوش او باقی مانده‌ است.

پ.ن۲: جریان فتنه در حالی مدعی ۱۳میلیون تقلب در آرا بود که روحانی در انتخابات بعدی فقط با ۲۰۰هزار رای بیشتر توانست بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند و این یعنی اوج امانت داری ساختار انتخاباتی جمهوری اسلامی.
.

✍️


.

قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

.
https://313-313.ir
.

 کانال رسمی

.
https://splus.ir/Ghja_313