این لیست قیمت همان خودروهای وارداتی است که با هیاهوی رسانهها قرار بود برای طبقه متوسط و در رقابت با خودروهای تولید داخل وارد کشور شود تا بازار خودرو تسکین پیدا کند.
کدام طبقه متوسط یا ضعیف میتواند این خودروها را بخرد؟ حجم این واردات چقدر است که بتواند تقاضای سالانه بیش از یک میلیون خودرو را تامین کند؟ چه کسانی از این واردات منتفع میشوند؟ چه میشود که سیاستگذاران ما زیر بار چنین تصمیماتی میروند؟ تکلیف تولید داخلی چه میشود وقتی تولیدکنندگان خودرو در رقابتی شوم با وارداتچیها به دنبال واردات خودروی ساختهشده نهایی میروند؟
مشکل صنعت خودرو یک راهحل دارد و آن آزادسازی تولید در مقیاس کوچک یا به تعبیر دقیقتر، مردمیسازی صنعت خودرو است.
.
✍️…
.
▫️قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)▫️
.
http://Ghja.ir
.
🔻 کانال رسمی 🔻
.
https://splus.ir/Ghja_313
مطالب برتر
تا همین 500 سال پیش نیمی از ترکیه و بخش قابل ملاحظه ای از کشورهای اطراف بخشی از خاک ایران بوده است
نمایان شدن نارنجکهای عمل نكرده به جای مانده از دوران جنگ تحميلی از دل خاک در منطقه عملیاتی چنگوله مهران پس از بارشهای اخیر
تصویری غمانگیز از سقوط ارزش پول ایران!