این لیست قیمت همان خودروهای وارداتی است که با هیاهوی رسانهها قرار بود برای طبقه متوسط و در رقابت با خودروهای تولید داخل وارد کشور شود تا بازار خودرو تسکین پیدا کند.
کدام طبقه متوسط یا ضعیف میتواند این خودروها را بخرد؟ حجم این واردات چقدر است که بتواند تقاضای سالانه بیش از یک میلیون خودرو را تامین کند؟ چه کسانی از این واردات منتفع میشوند؟ چه میشود که سیاستگذاران ما زیر بار چنین تصمیماتی میروند؟ تکلیف تولید داخلی چه میشود وقتی تولیدکنندگان خودرو در رقابتی شوم با وارداتچیها به دنبال واردات خودروی ساختهشده نهایی میروند؟
مشکل صنعت خودرو یک راهحل دارد و آن آزادسازی تولید در مقیاس کوچک یا به تعبیر دقیقتر، مردمیسازی صنعت خودرو است.
.…
.قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)
.
http://Ghja.ir
. کانال رسمی
.
https://splus.ir/Ghja_313
مطالب برتر
بعد از علی دیواندری، حالا ولی الله سیف و احمد عراقچی تبرئه شدند
اگه بانک سپه که آفتابه گرفته رو اطلاعات مردم، خیلی ناراحته، خب بره شکایت کنه!
همه این پستها از حساب همسر شهرام دبیری حذف شدن!