15 اردیبهشت 1403

قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

قرارگاه امنیتی و سایبری جنبش انقلابیون جمهوری اسلامی ایران

در آمار غربی کدام کشورها برای زنان مناسب است؟

🔴در آمار غربی کدام کشورها برای زنان مناسب است ؟

تحقیقاتی با همکاری موسسه صلح اسلو و زنان دانشگاه جورج‌تاون با عنوان «شاخص زنان، صلح و امنیت در سال ۲۰۲۳» تهیه شده است که در بحبوحه جنگ غزه نتایج آمار بسیار عجیب است.
🔻۹ کشور از ۱۰ کشور برتر جهان برای «زن بودن» در اروپا قرار دارند. دانمارک در صدر جدول و افغانستان و عراق با رتبه ۱۷۷ و ۱۶۸ در پایین‌ترین جایگاه دیده می‌شود.
کشورهای برتر دانمارک، سوئیس، سوئد، فنلاند، لوکزامبورگ، ایسلند و..است.
۱۰ کشوری بسیار بد هم: عراق، سومالی، اسواتینی، سوریه، بروندی، سودان جنوبی، جمهوری دموکراتیک کنگو، جمهوری آفریقای مرکزی، یمن و درنهایت افغانستان است. روسیه در این جدول رتبه ۵۶، ترکیه رتبه ۹۹ و ایران نیز رتبه ۱۴۰ را دارد.
و از همه جالب‌تر اوکراین جنگ‌زده رتبه ۴۱ را دارد.
⏪این حد از دروغ‌پردازی به اسم علم و تحقیر کشورهای اسلامی در دنیای غرب مورد تازه‌ای نیست. زنان کشوری مثل فلسطین با۱۶ هزارشهید حتی در در این لیست جایی ندارد. ترکیه‌ای که خشن‌‌ترین رفتار با زنان را دارد کشوری بهتر از ایران برای زنان شناسایی می‌شود. اکراینی جنگ زده که زنان باردار به اجبار نظامی می‌شوند از۱۱۰ کشور جهان جلوتر می‌افتد. زن عراقی که حماسه اربعین را می‌سازد وضعش بدتر از سوئدی می‌شود که زنانش بالاترین آمار تجاوز را تجربه کرده است. به راستی که اروپا جز تمدن نکبت غربی با آن زن عروسکی‌ هیچ الگوی دیگری از زن را نمی‌پذیرد و همه آنها را محکوم به استحاله می‌داند.
.
✍️…
.
▫️قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)▫️
.
http://Ghja.ir
.
🔻 کانال رسمی 🔻
.
https://splus.ir/Ghja_313