9 اردیبهشت 1403

قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

قرارگاه امنیتی و سایبری جنبش انقلابیون جمهوری اسلامی ایران

خبر خوب دادستان کل کشور که نباید از کنار آن گذشت

🔴 خبر خوب دادستان کل کشور که نباید از کنار آن گذشت

🔰اخیراً حجت الاسلام موحدی آزاد، دادستان کل کشور، بیان کرده است: «توسعه پیامرسان‌های داخلی باعث ایجاد آرامش روانی در جوانان، خانواده‌ها و پیشگیری بسیاری از جرایم شده است».

🔻اسفندماه 1400 بود که خبرگزاری مهر به نقل از معاون اجتماعی پلیس فتا نوشت: «بیش از ۸۰ درصد #کلاهبرداری‌ها با راه اندازی و تبلیغ پیج ها و کانال‌های تجاری و پلتفرم‌های خارجی از جمله اینستاگرام در حال وقوع است».

👈 این یعنی اینکه سکوهای مجازی خارجی – علاوه بر اینکه تأثیرات مخرب اخلاقی و فرهنگی دارند و یا موجب نقض حاکمیت ما می شوند و … – همچنین، بستری برای نقض حقوق مردم هستند. طبیعی است که هر چقدر این فضای تعامل و ارتباط به سکوهای داخلی منتقل شود، امکان نقض حقوق مردم کاهش می یابد.

🔻توسعه و فراگیر شدن پیامرسان ها و سکوهای مجازی داخلی و بیرون راندن سکوهای مجازی دشمن، هم حمایت از جوانان و نخبگان این مرز و بوم است، هم موجب رشد و توسعه صنعت ICT کشور می شود، هم ما را در تراز قدرت های جهانی این عرصه قرار می دهد، هم به نفع مردم است، هم موجب حفظ استقلال و امنیت کشور می شود، هم نتایج مثبت اقتصادی به همراه دارد و هم اینکه از جهات گوناگون به نفع حاکمیت است.
.
✍️…
.
▫️قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)▫️
.
http://Ghja.ir
.
🔻 کانال رسمی 🔻
.
https://splus.ir/Ghja_313