15 اردیبهشت 1403

قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

قرارگاه امنیتی و سایبری جنبش انقلابیون جمهوری اسلامی ایران

پروتون نقشه راه ویژگی‌های مدیریت رمز عبور آینده خود را به اشتراک می‌گذارد

Proton Pass  فقط دو ماه پیش از آزمایش بتا خارج شد، اما در حال حاضر یک جایگزین قانع‌کننده برای خدمات مدیریت رمز عبور سنتی است. Proton Pass نه‌تنها دارای رمزگذاری کامل end-to-end است، بلکه با مجموعه برنامه‌های Proton متمرکز بر حریم خصوصی، به‌ویژه Proton Mail، ادغام می‌شود. فقط یک مشکل وجود دارد. Proton Pass هنوز هم بسیار ساده است و برخی از عملکردهای مهم را ازدست‌داده است. به همین دلیل است که پروتون نقشه راه ویژگی‌های مدیریت رمز عبور آینده را به اشتراک می‌گذارد.

بسیاری از این ویژگی‌های جدید برای مدیریت رمز عبور بسیار معمولی هستند. به‌عنوان‌مثال، Proton در حال پشتیبانی از اشتراک‌گذاری ورود به سیستم است و درحال‌توسعه برنامه‌های وب و دسکتاپ برای تکمیل افزونه موجود مرورگر Proton Pass است؛ اما چیزهای عجیب و جالبی نیز در اینجا وجود دارد.
در اینجا همه ویژگی‌های آینده Proton Pass آمده است:
اشتراک‌گذاری ورود: امکان اشتراک‌گذاری اطلاعات ورود، یادداشت‌ها و کارت اعتباری با خانواده یا دوستان نزدیک به ابتدای سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۳ (اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر) خواهد رسید. در برخی موارد، Proton اشتراک‌گذاری مستعار را نیز ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد یک ایمیل پروکسی Proton Mail را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. البته داده‌های مشترک با رمزگذاری سرتاسر محافظت می‌شوند.
دسکتاپ و برنامه‌های وب Proton Pass: درحالی‌که پسوند مرورگر Proton Pass برای تکمیل خودکار و سایر ویژگی‌ها موردنیاز است، برنامه‌های وب و دسکتاپ آینده به شما امکان می‌دهند داده‌های ذخیره‌شده را در یک پنجره بزرگ‌تر مدیریت کنید. برنامه وب همچنین به شما امکان می‌دهد بدون نصب برنامه افزودنی به Proton Pass در رایانه دسترسی داشته باشید.
تکمیل خودکار کارت اعتباری: افزونه مرورگر Proton Pass به‌طور خودکار جزئیات کارت اعتباری را در حین پرداخت پر می‌کند. این ویژگی قبلاً توسط Proton Pass در اندروید پشتیبانی می‌شود.
پین کردن یا نشانک‌گذاری: Proton Pass به شما امکان می‌دهد جزئیات ورود، یادداشت‌ها، شماره کارت اعتباری و موارد دیگر را برای بازیابی آسان ذخیره کنید.
برنامه افزودنی Safari: کاربران Safari بالاخره می‌توانند از Proton Pass لذت ببرند. توجه داشته باشید که افزونه Proton Pass قبلاً در Chrome، Edge، Firefox و Brave پشتیبانی می‌شود.
همگام‌سازی نام مستعار SimpleLogin با Proton Pass: شما می‌توانید نام مستعار SimpleLogin را در Proton Pass ذخیره کنید. SimpleLogin یک ابزار منبع باز است که ایمیل‌های پروکسی را برای حفظ حریم خصوصی شما تولید می‌کند.
به گفته پروتون، این ویژگی‌ها «در ماه‌های آینده» عرضه خواهند شد. فقط اشتراک‌گذاری ورود دارای یک پنجره انتشار تعریف‌شده است (اواخر سه‌ماهه سوم یا اوایل سه‌ماهه چهارم 2023). پروتون همچنین خاطرنشان می‌کند که توسعه این ویژگی‌ها در هر زمان ممکن است تغییر کند.
علاوه بر ویژگی‌های آتی، پروتون می‌گوید که در تلاش است Proton Pass را به زبان‌های بیشتری ارائه کند، علاوه برده‌ها زبانی که ماه گذشته اضافه شد. پروتون همچنین امیدوار است که سیستم تکمیل خودکار خود را روی دسکتاپ و اندروید مؤثرتر کند، اگرچه مشخص نمی‌کند که چه بهبودهایی درراه است.
برای خلاصه‌ای دقیق از این ویژگی‌های جدید، نقشه راه Proton Pass را بررسی کنید. پروتون می‌گوید که نقشه‌های راه “درازمدت” در آینده منتشر خواهد شد. می‌توانید Proton Pass را به‌صورت رایگان امتحان کنید، یا یک سال خدمات کامل را با 12 دلار دریافت کنید. اگر می‌خواهید از همه برنامه‌های متمرکز بر حریم خصوصی Proton با نرخ پایین‌تری استفاده کنید، در Proton Unlimited ثبت‌نام کنید.

https://313-313.ir/