13 اردیبهشت 1403

قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

قرارگاه امنیتی و سایبری جنبش انقلابیون جمهوری اسلامی ایران

سند دستکاری در آزمون خلبانی داماد روحانی

سند دستکاری در آزمون خلبانی داماد روحانی

▪️کاپیتان! اوج نگیر

🔹کامبیز مهدی‌زاده داماد آقای حسن روحانی در پاسخی پُر از غلط فاحش محاسباتی، توهین و مطالب بی‌ربط، از پاسخ به این سوال مشخص تسنیم طفره رفته که «چرا در آزمون آخر خلبانی در سال ۹۷ یک سوال از آزمون حذف و با دستکاری دیگران با نمره ناپلئونی قبول شده است؟».

🔹سوال مشخص از آقای مهدی‌زاده این است که آیا روند آزمون‌های شما همانطوری بوده که در گزارش تسنیم آمده یا خیر؟ آیا نهایتاً با حذف یک سوال، به صورت ناپلئونی شما را قبول کردند یا خیر؟ پاسخ به این مسئله امر پیچیده و پنهانی نیست، این هم بخشی از مدارک.

🔹بر اساس آنچه در تصاویر بالا مشخص است، داماد روحانی در تاریخ ۷ خردادماه سال ۹۷ در آزمون خلبانی (A) CPL شرکت کرده و با نمره ۶۵ مردود می‌شود. اما در ادامه برای همان آزمون با حذف یک سئوال که در گزارش قبلی به آن اشاره شد، با نمره ۷۰ قبولی کامبیز در آزمون اعلام می‌شود!

🔹یعنی به جای آنکه آقای مهدی‌زاده به سمت قبولی حرکت کند، نمره قبولی به سمت ایشان سوق داده شده است!

🔹وی در بند اول پاسخ خود اینگونه می نویسد که دوره خلبانی را سال ۸۸ آغاز کرده و ۱۴ سال بعد (سال ۱۴۰۲)، داماد رئیس جمهور شده!!

🔹البته از کسی که با دستکاری دیگران در آزمون خلبانی قبول می‌شود، اینگونه اشتباه فاحش محاسباتی بعید نیست، ولی نگرانی از این بابت است که از این جور اشتباهات ریاضی و محاسباتی در فرایند انجام کار خلبانی صورت گیرد و جان مسافران به خطر بیفتد!

✍️…

💢 قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)
.
https://313-313.ir
.
💢 کانال رسمی 👇
.
https://splus.ir/Ghja_313