29 اسفند 1402

قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

قرارگاه امنیتی و سایبری جنبش انقلابیون جمهوری اسلامی ایران

برگزاری مسابقات جهانی سکس در سوئد

ورزش سکس در لجنزار آزادی!

خبری که ایران اینترنشنال درباره برگزاری اولین دوره مسابقات جهانی سکس در کشور سوئد منتشر کرده است با واکنش های مختلفی مواجه شده است. برخی به صورت طنز با آن برخورد کرده اند و برخی نیز این خبر را وهن ورزش و ورزشکاران دانسته اند. اما یک صفحه توئیتری به نام فکتنامه واقعیت ماجرا را این طور شرح داده است:

در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌های فارسی، مانند ایران اینترنشنال، و غیرفارسی شایعه شده سکس در کشور سوئد به عنوان ورزش شناخته شده و فدراسیون سکس سوئد در حال تدارک اولین مسابقات قهرمانی این «ورزش» در اروپا است. نادرست!

در ژانویه سال جاری صاحب یک استریپ کلاب در شهر هابو سوئد درخواست ثبت رسمی سکس به عنوان ورزش را داد که با مخالفت شدید بیورن اریکسون، رئیس فدراسیون ملی ورزش این کشور مواجه شد. در لیست فدراسیون‌های این کشور هم چنین فدراسیونی وجود ندارد.

دراگان براتیک، صاحب استریپ کلاب مذکور، صاحب سایتی با عنوان فدراسیون بین‌المللی سکس است. به نظر می‌رسد منبع خبر برگزاری مسابقات سکس هم این سایت بوده‌. وجود سایتی به این عنوان به معنی وجود فدراسیون سکس در سوئد و یا تدارک این کشور برای مسابقات بین‌المللی در این حوزه نیست.

    ✍️... 

💢 قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)
.
https://313-313.ir
.
💢 کانال رسمی 👇
.
https://splus.ir/Ghja_313