6 مرداد 1403

قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

قرارگاه امنیتی و سایبری جنبش انقلابیون جمهوری اسلامی ایران

مراقب شیطنتها باشیم!

🔷 مراقب شیطنتها باشیم!

در روزهای گذشته امیر دریادار سیاری ( ازفرماندهان و رزمندگان پرتوان ارتش جمهوری اسلامی در ۴۳ سال گذشته تااکنون) از غرفه انتشارات دانشگاه تهران در نمایشگاه کتاب بازدید کردند.
اما این بازدید عادی و طبیعی موجب سواستفاده عنصری نامطلوب و مسئله دار قرار گرفت که با دخالت افراطیون اصلاح طلب در زمان روحانی در دانشگاه تهران( و به صورت غیر قانونی) استخدام شده و اکنون در حال تلاش برای ماندن در دانشگاه است.
این فرد که در زمان خاتمی مانع دفن شهدای گمنام در دانشگاه شریف شده و به اجساد مطهر شهدای گمنام جسارت کرده بود امروز با وقاحت به دنبال سو استفاده از همرزم همان شهداست و به صرف این که امیر سیاری کتاب او را در نمایشگاه کتاب دیده و در دست گرفته ، مشغول بهره برداری از این اتفاق برای خود است و با انتشار تصویر این اتفاق ساده و طبیعی ( که ممکن است برای هر فردی در نمایشگاه کتاب رخ بدهد) خود را فردی عالم و معتبر قلمداد کرده و در پیج اینستاگرامی اش مشغول گرد و خاک و ابراز وجود است.( تا به این وسیله بقای غیر قانونی خود در دانشگاه را ادامه دهد).
لازم است نهادهای امنیتی و نظارتی در ارتش جمهوری اسلامی با تذکر به فرد فوق الذکر مانع سواستفاده این عنصر نامطلوب از ساحت ارتش قهرمان و فرماندهان شریف آن شوند.

    ✍️... 

💢 قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)
.
https://313-313.ir
.
💢 کانال رسمی 👇
.
https://splus.ir/Ghja_313