28 فروردین 1403

قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

قرارگاه امنیتی و سایبری جنبش انقلابیون جمهوری اسلامی ایران

اطلاعیه قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا) در خصوص اخبار مجامع خبری اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرگزاری مجامع خبری همان‌گونه که بارها اعلام کرده اخبار پایگاه های خبری (آژیرخبر _ کنترل چی) توسط نرم افزار جستجوگر خبر سایت گردآوری شده و مجامع خبری هیچگونه دخالت و مسئولیتی در قبال محتویات خبرها ندارد.

1.تمام مسئولیت محتوای (متنی، تصویر، صوتی، فایل و…) و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطرح شده توسط اشخاص حقوقی و حقیقی می باشد و قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا) هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

2.ستاد جنبش انقلابیون و مجامع خبری هیچگونه مسئولیتی در برابر تبعات ناشی از هر گونه استفاده از خبر های توییت نیوز و ارتش مردمی و همچنین هیچگونه مسئولیتی در برابر صحت اطلاعات موجود در گزارش‌های تحلیلی تهیه شده توسط پایگاه های خبری توییت نیوز و ارتش مردمی که بر روی این سایت قرار می‌گیرد بر عهده نمی‌گیرد.

3.توییت نیوز یک پایگاه خبری تحلیلی است که آخرین تحلیل ها و حاشیه های توییتر رو در سایت گردآوری می کند و هیچگونه مسئولیتی در برابر صحت اطلاعات موجود در گزارش‌های تحلیلی و تبعات ناشی از هر گونه استفاده از خبر ها بر عهده نمی‌گیرد.

4.ارتش مردمی یک پایگاه خبری تحلیلی است که اخبار و حاشیه های داغ فضای مجازی رو با رويدادهای سیاسی، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی، فرهنگی با نگاهی متفاوت و منصفانه منتشر می کند و هیچگونه مسئولیتی در قبال محتویات خبرها ندارد.

ستاد جنبش انقلابیون کل کشور