10 فروردین 1403

قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

قرارگاه امنیتی و سایبری جنبش انقلابیون جمهوری اسلامی ایران

6 منبع رایگان برای شروع کار در امنیت سایبری

امنیت سایبری فقط یک زمینه شغلی در حال افزایش نیست، این فراخوانی است که به‌طور فزاینده‌ای برای زیرساخت‌های جهان ما حیاتی است؛ اما قدم گذاشتن در دنیای بردارهای تهدید و سیستم‌های تشخیص نفوذ ممکن است مانند سفری برای نخبگان فناوری به نظر برسد. بااین‌حال، واقعیت بسیار فراگیرتر است. چندین راه و نقاط ورودی به این رشته مهارت‌ها و تجربیات متنوعی را ارائه می‌دهند.

مشاغل در امنیت سایبری صرفاً نقش‌های فناوری محور نیستند، بلکه موقعیت‌های چندبعدی هستند که به ترکیبی منحصربه‌فرد از غرایز، توجه به جزئیات و مهارت‌های ارتباطی و حل مسئله استثنایی نیاز دارند.

امنیت سایبری شبیه زمینه‌هایی مانند مراقبت‌های بهداشتی است که راه‌های متعددی را برای تخصص و تخصص به نمایش می‌گذارد. این‌یک چشم‌انداز گسترده برای رشد شغلی در تمام بخش‌های صنعت ارائه می‌دهد. در اینجا چند منبع رایگان عالی برای شروع امنیت سایبری آورده شده است.

CyberSeek

CyberSeek برای کمک به رفع شکاف مهارت‌های امنیت سایبری، داده‌های دقیق و عملی در مورد عرضه و تقاضا در بازار کار امنیت سایبری ارائه می‌کند. شما می‌توانید کشف کنید که مشاغل امنیت سایبری چقدر در جامعه شما موردتقاضا هستند، چه نقش‌هایی را می‌توانید برای شروع حرفه خود در امنیت سایبری هدف قرار دهید و سپس برخی از آن‌ها.

Federal Virtual Training Environment (محیط آموزش مجازی فدرال)

محیط آموزش مجازی فدرال (FedVTE) دوره‌های بسیاری را به‌صورت رایگان و بدون نیاز به ورود ارائه می‌دهد. موضوعاتی مانند امنیت ابری، باج افزار، مدیریت ریسک سایبری، هوش سایبری و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

Hacksplaining

این وب‌سایت توضیحات ساده‌ای برای انواع آسیب‌پذیری‌ها ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید درزمینهٔ امنیت سایبری کارکنید، یادگیری در مورد جک کردن، مدیریت رمز عبور، تبلیغات بد، جعل ایمیل و غیره ایده خوبی است.

PBS Cybersecurity Lab (آزمایشگاه امنیت سایبری PBS)

در آزمایشگاه امنیت سایبری، از شرکتی دفاع خواهید کرد که هدف حملات سایبری پیچیده‌تر است. وظیفه شما تقویت دفاع سایبری و خنثی کردن مهاجمان با تکمیل چالش‌های امنیت سایبری است. شما رمزهای عبور، کدهای دستی را شکسته و مهاجمان را شکست خواهید داد.

The Workforce Framework for Cybersecurity(چارچوب نیروی کار برای امنیت سایبری)

چارچوب NICE خلاصه‌ای از نقش‌ها درزمینهٔ امنیت سایبری را همراه با درک لازم، شایستگی‌ها و ظرفیت‌های موردنیاز برای کاندیداها برای انجام مؤثر وظایف شغلی خود ارائه می‌دهد.

چارچوب NICE از اجزای زیر تشکیل‌شده است:

 دسته‌ها (7) – گروه‌بندی سطح بالا از عملکردهای رایج امنیت سایبری
 حوزه‌های تخصصی (33) – حوزه‌های متمایز کار امنیت سایبری
 نقش‌های کاری (52) – دقیق‌ترین گروه‌های کار امنیت سایبری شامل دانش، مهارت‌ها و توانایی‌های خاص (KSAs) موردنیاز برای انجام وظایف در یک نقش کاری است.

W3Schools introductory course in cybersecurity (دوره مقدماتی W3Schools در امنیت سایبری)

این دوره رایگان به‌عنوان مقدمه‌ای برای بسیاری از حوزه‌های مختلف امنیت سایبری عمل می‌کند. این جرائم سایبری، اصول اولیه شبکه، فایروال‌ها، اسکن پورت، حملات شبکه، حملات Wi-Fi و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.


“”قرارگاه جنبش انقلابیون(قجا)””

https://313-313.ir/